• Wat is de SMS service?
  • Wij kunnen u van elke melding direct per SMS op de hoogte stellen. Dit gebeurt met name bij ondernemers die niet altijd databereik hebben of niet bij hun email account kunnen komen.
  • Wat is extern doorverbinden?
  • Wij kunnen gesprekken naar wens doorverbinden op een door u aangegeven nummer.
  • Ik wil een persoonlijke welkomstboodschap bij mijn doorschakelnummer, hoe werkt dat?
  • Een goede welkomstboodschap is maatwerk, neem contact met ons op voor een passend advies.
  • Ik heb een telefooncentrale, kan die worden doorgeschakeld naar BGG?
  • In 95% van de gevallen is dat mogelijk. De leverancier van uw telefooncentrale kan u hier indien nodig mee helpen.
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn telefoon kan doorschakelen naar BGG?
  • Een goed script maak je niet binnen 5 minuten. We nemen er de tijd voor om samen met u de ideale werkwijze op te stellen. Indien gewenst kunnen we dit snel realiseren en kunt u binnen 1 werkdag doorschakelen.
  • Hoe kan ik direct doorschakelen?
  • Vanaf een vaste telefoon kunt u *72 bellen om door te schakelen, met *73 schakelt u uit. Vanaf een mobiele telefoon toetst u **21*<telefoonnr.> in, met ##21# schakelt u uit.
  • Hoe kan ik vertraagd doorschakelen?
  • Dit is afhankelijk van uw telefooncentrale, neem contact op met uw leverancier voor ondersteuning.
  • Hoe kan ik doorschakelen als ik in gesprek ben?
  • Dit is afhankelijk van uw telefooncentrale, neem contact op met uw leverancier voor ondersteuning.
  • Hoe kan ik doorschakelen met een kabelaansluiting?
  • Een Ziggo VoIP telefoonlijn schakelt u door door *21 óf *21* te bellen. Uitschakelen doet u door #21 of #21# te bellen.